Nederland Monumentenland winnaar Zilveren Grand Prix Content Marketing

Gepubliceerd: dinsdag 25 november 2014 om 14:01 uur door Fondsenbeheer Nederland

Het bureau LVB Networks heeft een zilveren Grand Prix Content Marketing Award ontvangen voor Nederland Monumentenland in de categorie ‘charity’. De winnaars van de Grand Prix Content Marketing zijn 20 november bekendgemaakt tijdens een feestelijke uitreiking in DeFabrique te Utrecht.

De jury sprak van een aansprekende middelenkeuze en een goede visuele invulling. Ook vonden ze dat er goed is nagedacht over de strategie – middelen – effect. Daarmee is veel engagement gecreëerd. Nederland Monumentenland is een initiatief van het Nationaal Restauratiefonds en BOEi.

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit Bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden. De Grand Prix is een initiatief van de Nederlandse branchevereniging Platform Content en de Belgische branchevereniging Custo. www.grandprixcm.nl

Overige berichten 2018